Կարևորում եմ…

Բլոգը էլեկտրոնային տարածք է: Այն օգնում է աշխատանքը դարձնել էլ ավելի ստեղծական և տեսանելի գործընթաց. ցանկացած պահի կարող ենք բացել ծրագրերը, դիտարկել ինչպես հաջողությունները, անպես էլ դժվարություններն ու խնդիրները: Այն նաև շատ հարմար է ուսումնական նյութերը տեղադրելու  համար:

Բլոգի շնորհիվ ուսումնական գործընթացը դառնում է ոչ միայն ստեղծական, այլ նաև բաց, քանի որ աշխատանքի արդյունքները հասանելի են դառնում ոչ միայն ուսուցիչներին ու ծնողներին, այլև՝ընկերներին

Իմ բլոգում  հրապարակում եմ օրվա աշխատանքները:
Բլոգում առանձնացված են բաժիները: գրականության բաժնում առանձնացնում եմ ,Թարգմանական ուսումնական նախագծեր բաժինը:
Թարգմանական գործը շատ կարևոր նշանակություն ունի ինձ համար:
Թարգմանական աշխատանքը օգնում է հարստացնել բառապաշարս, ծանոնթանալ տարբեր մշակույթների հետ և բացի այդ թարգմանելը շատ հետաքրքիր է:
ընտրել եմ թարգմանվող նյութը և անգլերենից թարգմանել եմ հայերեն:
Առանացնում եմ և նաև ձայնագրություններ բաժինը: